Urbanowicz, coś mi się przypomniało… Inicjacje i inne takie dla prostaczków czary mary uskuteczniaj w swoje rodzinie… I tak gwarancji nie masz… Buahahahahah Jak tam u Ciebie było? Zamknąć ryja na wieki wieków, czy kilka okrążeń dookoła książki? _________________
Urbanowicz, coś mi się przypomniało… Inicjacje i inne takie dla prostaczków czary mary uskuteczniaj w swoje rodzinie… I tak gwarancji nie masz… Buahahahahah Jak tam u Ciebie było? Zamknąć ryja na wieki wieków, czy kilka okrążeń dookoła książki?
OGÓLNE ZASADY EDUKACJI SEKSUALNEJ Zorientuj się, co ,już wiedzą Stan i ,zakres wiedzy młodzieży jest naprawdę zróżnicowany. Fakt, że ,budowa narządów płciowych omawiana jest na ,lekcjach biologii już w ,szkole podstawowej, nie oznacza, że ,uczniowie ją ,znają. Z ,drugiej strony to, że ,jakieś zagadnienia wydają się zarezerwowane dla osób dorosłych, nie oznacza, że ,młodzież nie ma ,o ,nich pojęcia. Chcesz wiedzieć, co ,wie młodzież – pytaj. Nic nie zakładaj z ,góry Jeśli młodzież używa sformułowań dotyczących seksualności i ,aktywności seksualnej, nie oznacza to, że ,prawidłowo je ,rozumie i ,posiada jakąkolwiek wiedzę dotyczącą wymienianych nazw czy określeń. Z ,drugiej strony to, że ,młodzież milczy czy nie odpowiada na ,pytania, nie oznacza, że ,nie wie – czasem wstyd lub strach sprawiają, że ,młodzi ludzie nie omawiają tego, co ,widzieli, słyszeli lub co ,do ,czego nie mają pewności. Szanuj światopogląd Młodzi ludzie nie są ,jednolitą grupą – mają własny światopogląd. W ,zależności od ,grupy wiekowej jest on silnie ukształtowany przez poglądy rodziców lub wypracowany bardziej samodzielnie. Pamiętaj, że ,wśród młodych ludzi pojawiają się zarówno poglądy bardzo konserwatywne, jak i ,mocno liberalne, zarówno związane z ,wyznaniem czy przynależnością do ,kościoła, jak i ,z ,uczestnictwem w ,grupach młodzieżowych czy znajomością z ,aktywistami należącymi do ,różnych mniejszości. Podkreślaj i ,wyraźnie formułuj przekonanie, iż młodzież ma ,prawo do ,swojego światopoglądu i ,celem zajęć nie jest dyskredytowanie żadnego z ,podejść, a ,jedynie przedstawienie obecnego stanu wiedzy naukowej. Dostosuj do ,wieku Inaczej odpowiada się na ,pytania czternastolatka, a ,inaczej – maturzysty, mimo że ,treść pytania bywa taka sama. Używaj sformułowań i ,porównań zrozumiałych dla rozmówcy. Wyprzedzaj fazę rozwojową Z ,drugiej strony ważnym założeniem edukacji seksualnej jest wyprzedzanie tego, co ,będzie się działo (lub może się dziać) z ,młodym człowiekiem o ,jedną fazę rozwojową. Dzięki temu z ,jednej strony nastolatek będzie przygotowany na ,zmiany, które się pojawią (związane np. ,z ,procesem dojrzewania), z ,drugiej zaś – będzie wiedział, o ,co ,zapytać lub gdzie szukać pomocy w ,przyszłości. Nazywaj wprost Używaj nazw poprawnych językowo i ,merytorycznie. Jeśli młodzież używa zdrobnień, określeń kolokwialnych lub wulgaryzmów, spokojnie wyjaśnij, że ,choć to ,też nazwy opisujące dane części ciała czy czynności, w ,czasie rozmowy używać będziecie tych oficjalnych (i ,kulturalnych). Edukuj rzetelnie To ,bezsprzecznie jedna z ,najważniejszych zasad. Przekazuj informacje zgodne z ,obowiązującym stanem nauki, profesjonalne, potwierdzone badaniami i/lub powszechnie uznane przez środowisko naukowe. Jeśli nie znasz odpowiedzi na ,pytanie, skieruj do ,odpowiedniej osoby (np. ,seksuologa) lub (jeśli to ,możliwe) zapewnij, że ,odpowiesz następnym razem, gdy upewnisz się co ,do ,rzetelności odpowiedzi. Odpowiadaj na ,każde pytanie Nawet, jeśli wydaje się zabawne lub nieodpowiednie. Pamiętaj, że ,nie ma ,pytań niedostosowanych do ,wieku – taka może być tylko odpowiedź. Jeśli młodzież pyta, to ,najprawdopodobniej naprawdę chce poznać odpowiedź – jeśli nie usłyszy jej od ,Ciebie, poszuka w ,internecie.
No tak zasrańcu. Twoja edukacja seksualna polegała na podglądaniu babki jak się podmywa w misce. Pamiętasz jak do kolegów gadał ty, że twoja babka sika dupą. bułachachacha A pierwszą pizdę widziałeś jadąc na wozie konnym, w którego zaprzęgu była klacz - czy to było wtedy, jak widziałeś pizdę krowy, kiedy ogon dźwignęła. Opowiadali koledzy, że zawsze ci capiło spod kapturka na kutasiku. Jeden chciał ci ten kapturek ściągnąć, abyś mastkę umył - ryczałeś że cię gwałci i doniosłeś na niego w szkole. Dostałeś wpierdol i dalej spod kapturka śmierdziało jak w rybackim basenie portowym. Mówił ty, że jakaś napalona dziewoja, chciała się pierdolić, ty się wzbraniałeś. Obiecała ci cukierków czekoladowych i ściągnęła ci majtki - uciekła, bo od smrodu spod kapturka nie potrafiła wytrzymać. Pamiętasz swoją ksywę wśród dziewczyn - Śmierdzący Kutasik. Dlaczego tego pseudo nie przyjąłeś? Myślałeś, że wszyscy bedo wiedziały, że to ty. _________________ Mam dwa konta, drugie to „sq4cep”. Podobne nicki – to nie ja. Misza zwany„Strugany na kobylicy” Tu znajdziesz całą rodzinę Czarkowskich: https://inwentarz.ipn.gov.pl/advancedSearch?q=Czarkowski&page=1 Kto chce zostać struganym TW
Urbanowicz, coś mi się przypomniało… Inicjacje i inne takie dla prostaczków czary mary uskuteczniaj w swoje rodzinie… I tak gwarancji nie masz… Buahahahahah Jak tam u Ciebie było? Zamknąć ryja na wieki wieków, czy kilka okrążeń dookoła książki?
OGÓLNE ZASADY EDUKACJI SEKSUALNEJ Zorientuj się, co ,,już wiedzą Stan i ,,zakres wiedzy młodzieży jest naprawdę zróżnicowany. Fakt, że ,,budowa narządów płciowych omawiana jest na ,,lekcjach biologii już w ,,szkole podstawowej, nie oznacza, że ,,uczniowie ją ,,znają. Z ,,drugiej strony to, że ,,jakieś zagadnienia wydają się zarezerwowane dla osób dorosłych, nie oznacza, że ,,młodzież nie ma ,,o ,,nich pojęcia. Chcesz wiedzieć, co ,,wie młodzież – pytaj. Nic nie zakładaj z ,,góry Jeśli młodzież używa sformułowań dotyczących seksualności i ,,aktywności seksualnej, nie oznacza to, że ,,prawidłowo je ,,rozumie i ,,posiada jakąkolwiek wiedzę dotyczącą wymienianych nazw czy określeń. Z ,,drugiej strony to, że ,,młodzież milczy czy nie odpowiada na ,,pytania, nie oznacza, że ,,nie wie – czasem wstyd lub strach sprawiają, że ,,młodzi ludzie nie omawiają tego, co ,,widzieli, słyszeli lub co ,,do ,,czego nie mają pewności. Szanuj światopogląd Młodzi ludzie nie są ,,jednolitą grupą – mają własny światopogląd. W ,,zależności od ,,grupy wiekowej jest on silnie ukształtowany przez poglądy rodziców lub wypracowany bardziej samodzielnie. Pamiętaj, że ,,wśród młodych ludzi pojawiają się zarówno poglądy bardzo konserwatywne, jak i ,,mocno liberalne, zarówno związane z ,,wyznaniem czy przynależnością do ,,kościoła, jak i ,,z ,,uczestnictwem w ,,grupach młodzieżowych czy znajomością z ,,aktywistami należącymi do ,,różnych mniejszości. Podkreślaj i ,,wyraźnie formułuj przekonanie, iż młodzież ma ,,prawo do ,,swojego światopoglądu i ,,celem zajęć nie jest dyskredytowanie żadnego z ,,podejść, a ,,jedynie przedstawienie obecnego stanu wiedzy naukowej. Dostosuj do ,,wieku Inaczej odpowiada się na ,,pytania czternastolatka, a ,,inaczej – maturzysty, mimo że ,,treść pytania bywa taka sama. Używaj sformułowań i ,,porównań zrozumiałych dla rozmówcy. Wyprzedzaj fazę rozwojową Z ,,drugiej strony ważnym założeniem edukacji seksualnej jest wyprzedzanie tego, co ,,będzie się działo (lub może się dziać) z ,,młodym człowiekiem o ,,jedną fazę rozwojową. Dzięki temu z ,,jednej strony nastolatek będzie przygotowany na ,,zmiany, które się pojawią (związane np. ,,z ,,procesem dojrzewania), z ,,drugiej zaś – będzie wiedział, o ,,co ,,zapytać lub gdzie szukać pomocy w ,,przyszłości. Nazywaj wprost Używaj nazw poprawnych językowo i ,,merytorycznie. Jeśli młodzież używa zdrobnień, określeń kolokwialnych lub wulgaryzmów, spokojnie wyjaśnij, że ,,choć to ,,też nazwy opisujące dane części ciała czy czynności, w ,,czasie rozmowy używać będziecie tych oficjalnych (i ,,kulturalnych). Edukuj rzetelnie To ,,bezsprzecznie jedna z ,,najważniejszych zasad. Przekazuj informacje zgodne z ,,obowiązującym stanem nauki, profesjonalne, potwierdzone badaniami i/lub powszechnie uznane przez środowisko naukowe. Jeśli nie znasz odpowiedzi na ,,pytanie, skieruj do ,,odpowiedniej osoby (np. ,,seksuologa) lub (jeśli to ,,możliwe) zapewnij, że ,,odpowiesz następnym razem, gdy upewnisz się co ,,do ,,rzetelności odpowiedzi. Odpowiadaj na ,,każde pytanie Nawet, jeśli wydaje się zabawne lub nieodpowiednie. Pamiętaj, że ,,nie ma ,,pytań niedostosowanych do ,,wieku – taka może być tylko odpowiedź. Jeśli młodzież pyta, to ,,najprawdopodobniej naprawdę chce poznać odpowiedź – jeśli nie usłyszy jej od ,,Ciebie, poszuka w ,,internecie.
No tak zasrańcu. Twoja edukacja seksualna polegała na podglądaniu babki jak się podmywa w misce. Pamiętasz jak do kolegów gadał ty, że twoja babka sika dupą. bułachachacha A pierwszą pizdę widziałeś jadąc na wozie konnym, w którego zaprzęgu była klacz - czy to było wtedy, jak widziałeś pizdę krowy, kiedy ogon dźwignęła. Opowiadali koledzy, że zawsze ci capiło spod kapturka na kutasiku. Jeden chciał ci ten kapturek ściągnąć, abyś mastkę umył - ryczałeś że cię gwałci i doniosłeś na niego w szkole. Dostałeś wpierdol i dalej spod kapturka śmierdziało jak w rybackim basenie portowym. Mówił ty, że jakaś napalona dziewoja, chciała się pierdolić, ty się wzbraniałeś. Obiecała ci cukierków czekoladowych i ściągnęła ci majtki - uciekła, bo od smrodu spod kapturka nie potrafiła wytrzymać. Pamiętasz swoją ksywę wśród dziewczyn - Śmierdzący Kutasik. Dlaczego tego pseudo nie przyjąłeś? Myślałeś, że wszyscy bedo wiedziały, że to ty.
Za to co wypisujesz do mnie i o mnie jak wyżej spotka Cię kara…
Stanisławie Urbanowiczu SP95094KA z Rybnika ul. Zdrzałka 6, były TW SB pseudonim „Gąsior”… _________________
Urbanowicz, coś mi się przypomniało… Inicjacje i inne takie dla prostaczków czary mary uskuteczniaj w swoje rodzinie… I tak gwarancji nie masz… Buahahahahah Jak tam u Ciebie było? Zamknąć ryja na wieki wieków, czy kilka okrążeń dookoła książki?
OGÓLNE ZASADY EDUKACJI SEKSUALNEJ Zorientuj się, co ,,,już wiedzą Stan i ,,,zakres wiedzy młodzieży jest naprawdę zróżnicowany. Fakt, że ,,,budowa narządów płciowych omawiana jest na ,,,lekcjach biologii już w ,,,szkole podstawowej, nie oznacza, że ,,,uczniowie ją ,,,znają. Z ,,,drugiej strony to, że ,,,jakieś zagadnienia wydają się zarezerwowane dla osób dorosłych, nie oznacza, że ,,,młodzież nie ma ,,,o ,,,nich pojęcia. Chcesz wiedzieć, co ,,,wie młodzież – pytaj. Nic nie zakładaj z ,,,góry Jeśli młodzież używa sformułowań dotyczących seksualności i ,,,aktywności seksualnej, nie oznacza to, że ,,,prawidłowo je ,,,rozumie i ,,,posiada jakąkolwiek wiedzę dotyczącą wymienianych nazw czy określeń. Z ,,,drugiej strony to, że ,,,młodzież milczy czy nie odpowiada na ,,,pytania, nie oznacza, że ,,,nie wie – czasem wstyd lub strach sprawiają, że ,,,młodzi ludzie nie omawiają tego, co ,,,widzieli, słyszeli lub co ,,,do ,,,czego nie mają pewności. Szanuj światopogląd Młodzi ludzie nie są ,,,jednolitą grupą – mają własny światopogląd. W ,,,zależności od ,,,grupy wiekowej jest on silnie ukształtowany przez poglądy rodziców lub wypracowany bardziej samodzielnie. Pamiętaj, że ,,,wśród młodych ludzi pojawiają się zarówno poglądy bardzo konserwatywne, jak i ,,,mocno liberalne, zarówno związane z ,,,wyznaniem czy przynależnością do ,,,kościoła, jak i ,,,z ,,,uczestnictwem w ,,,grupach młodzieżowych czy znajomością z ,,,aktywistami należącymi do ,,,różnych mniejszości. Podkreślaj i ,,,wyraźnie formułuj przekonanie, iż młodzież ma ,,,prawo do ,,,swojego światopoglądu i ,,,celem zajęć nie jest dyskredytowanie żadnego z ,,,podejść, a ,,,jedynie przedstawienie obecnego stanu wiedzy naukowej. Dostosuj do ,,,wieku Inaczej odpowiada się na ,,,pytania czternastolatka, a ,,,inaczej – maturzysty, mimo że ,,,treść pytania bywa taka sama. Używaj sformułowań i ,,,porównań zrozumiałych dla rozmówcy. Wyprzedzaj fazę rozwojową Z ,,,drugiej strony ważnym założeniem edukacji seksualnej jest wyprzedzanie tego, co ,,,będzie się działo (lub może się dziać) z ,,,młodym człowiekiem o ,,,jedną fazę rozwojową. Dzięki temu z ,,,jednej strony nastolatek będzie przygotowany na ,,,zmiany, które się pojawią (związane np. ,,,z ,,,procesem dojrzewania), z ,,,drugiej zaś – będzie wiedział, o ,,,co ,,,zapytać lub gdzie szukać pomocy w ,,,przyszłości. Nazywaj wprost Używaj nazw poprawnych językowo i ,,,merytorycznie. Jeśli młodzież używa zdrobnień, określeń kolokwialnych lub wulgaryzmów, spokojnie wyjaśnij, że ,,,choć to ,,,też nazwy opisujące dane części ciała czy czynności, w ,,,czasie rozmowy używać będziecie tych oficjalnych (i ,,,kulturalnych). Edukuj rzetelnie To ,,,bezsprzecznie jedna z ,,,najważniejszych zasad. Przekazuj informacje zgodne z ,,,obowiązującym stanem nauki, profesjonalne, potwierdzone badaniami i/lub powszechnie uznane przez środowisko naukowe. Jeśli nie znasz odpowiedzi na ,,,pytanie, skieruj do ,,,odpowiedniej osoby (np. ,,,seksuologa) lub (jeśli to ,,,możliwe) zapewnij, że ,,,odpowiesz następnym razem, gdy upewnisz się co ,,,do ,,,rzetelności odpowiedzi. Odpowiadaj na ,,,każde pytanie Nawet, jeśli wydaje się zabawne lub nieodpowiednie. Pamiętaj, że ,,,nie ma ,,,pytań niedostosowanych do ,,,wieku – taka może być tylko odpowiedź. Jeśli młodzież pyta, to ,,,najprawdopodobniej naprawdę chce poznać odpowiedź – jeśli nie usłyszy jej od ,,,Ciebie, poszuka w ,,,internecie.
No tak zasrańcu. Twoja edukacja seksualna polegała na podglądaniu babki jak się podmywa w misce. Pamiętasz jak do kolegów gadał ty, że twoja babka sika dupą. bułachachacha A pierwszą pizdę widziałeś jadąc na wozie konnym, w którego zaprzęgu była klacz - czy to było wtedy, jak widziałeś pizdę krowy, kiedy ogon dźwignęła. Opowiadali koledzy, że zawsze ci capiło spod kapturka na kutasiku. Jeden chciał ci ten kapturek ściągnąć, abyś mastkę umył - ryczałeś że cię gwałci i doniosłeś na niego w szkole. Dostałeś wpierdol i dalej spod kapturka śmierdziało jak w rybackim basenie portowym. Mówił ty, że jakaś napalona dziewoja, chciała się pierdolić, ty się wzbraniałeś. Obiecała ci cukierków czekoladowych i ściągnęła ci majtki - uciekła, bo od smrodu spod kapturka nie potrafiła wytrzymać. Pamiętasz swoją ksywę wśród dziewczyn - Śmierdzący Kutasik. Dlaczego tego pseudo nie przyjąłeś? Myślałeś, że wszyscy bedo wiedziały, że to ty.
Za to co wypisujesz do mnie i o mnie jak wyżej spotka Cię kara…
Stanisławie Urbanowiczu SP95094KA z Rybnika ul. Zdrzałka 6, były TW SB pseudonim „Gąsior”…[/quote]
Misza Czerkawski sq4ctp z Białego Stoku dzielnica Skorupy ul Gródecka 19 były TW Śmierdzący Kutasik Za to co wypisujesz do mnie i o mnie jak wyżej. Spotka cię sroga kara.
Ty mnie jeszcze nie znasz. Ale jak mnie poznasz. Płakać będziesz. Parafrazując porucznika Duba. _________________ Mam dwa konta, drugie to „sq4cep”. Podobne nicki – to nie ja. Misza zwany„Strugany na kobylicy” Tu znajdziesz całą rodzinę Czarkowskich: https://inwentarz.ipn.gov.pl/advancedSearch?q=Czarkowski&page=1 Kto chce zostać struganym TW
Misza Czerkawski sq4ctp z Białego Stoku dzielnica Skorupy ul Gródecka 19 były TW Śmierdzący Kutasik Za to co wypisujesz do mnie i o mnie jak wyżej. Spotka cię sroga kara.
Ty mnie jeszcze nie znasz. Ale jak mnie poznasz. Płakać będziesz. Parafrazując porucznika Duba.
Stanisławie Urbanowiczu SP95094KA z Rybnika ul. Zdrzałka 6, były TW SB pseudo „Gąsior”…