| |
SP6IX | 18.05.2014 20:04:01 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Bardo JO80IM
Posty: 538 #1844330 Od: 2011-8-13
| Tak po niewielkiej przeróbce.   _________________ Grzegorz sp6ix http://sp6ix.pl.tl/
Troll trollem zostanie i nic nie da że go karmimy wiedzą.
|
| |
SQ4BJO | 18.05.2014 20:51:31 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Karol, loc.KO13LU
Posty: 9 #1844384 Od: 2012-10-9
| Najczęściej zielony i czarny zwarty to start zasilacza. Żółty i czarny to wyjście 12V. |
| |
SP6IX | 18.05.2014 21:58:36 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Bardo JO80IM
Posty: 538 #1844466 Od: 2011-8-13
| Nie bardzo się to zgadza ,kolory owszem [color=yellow]+12V[color] [color=black]GND ale to nie wszystko jeszcze trzeba podnieść napięcie do wartości 13.6V i dołożenie filtra wyjściowego tak pokrótce . _________________ Grzegorz sp6ix http://sp6ix.pl.tl/
Troll trollem zostanie i nic nie da że go karmimy wiedzą.
|
| |
SQ4BJO | 19.05.2014 06:36:33 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Karol, loc.KO13LU
Posty: 9 #1844659 Od: 2012-10-9
Ilość edycji wpisu: 1 | A kto powiedział że trzeba? W samochodzie na postoju (bez pracującego silnika) jest najczęściej niewiele więcej niż 12V. Filtry nie zaszkodzą. |
| |
SQ4KBH | 02.06.2014 08:48:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 14 #1854951 Od: 2014-5-4
| To zależy od tego jaki PWM siedzi w zasilaczu. 1-tak (nie tyle zabezpieczenie co kontrolę) 2-tak (przynajmniej te droższe , z made in china różnie bywa) 3- jeśli TL494 i podobne to się da, jeśli nie to w bardzo minimalnym zakresie.
|