Elon Musk's Hyperloop is getting its first working test track
Powstaje pierwsza linia Hyperloop
Tu jest trochę o minimalnej drodze hamowania TGV (minimalnej drodze, czyli z największym przeciążeniem): http://www.szybkiekoleje.org.pl/ns/index.php/rodzina-tgv/95-tgvpse z 270km/h do zera na odcinku 3500m
- nie jestem w stanie odpowiedziec, czy napęd magnetyczny oferuje równie skuteczne hamowanie - przyjmijmy, że tak. W tym wypadku jednak jest to wartość zbliżona do połowy długości omawianego tunelu - rury. A w przywoływanych szacunkowych wyliczeniach NY - cała rura jest potrzebna na rozpędzanie.

Nie wiem czy wyczerpuje to przesłankę :"Mnie interesuje czy ktoś ma coś do powiedzenia o projekcie Hydroloop- Alpha
Nie gdybanie - konkrety podparte albo projektami innymi
Albo wiedzą z ww projektu i ewentualną swoją wiedzą w tym temacie".

Jeśli nie, to z całą pewnością autorzy Sondy nigdy nie użyliby sformułowania: "szybkość dźwięku" - oni rozróżniali co to jest prędkość a co to szybkość, co to jest masa, a co to jest ciężar i.t.p.


  PRZEJDŹ NA FORUM